O nas
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 5080
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach ul. B. Chrobrego 6 64-500 Szamotuły Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP |
WYMAGANE DOKUMENTY |
Wniosek powinien zawierać: 1. Mapę poglądową z zaznaczonymi drzewami do wycinki.
2. Zdjęcia drzew dotyczących wniosku.
3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – oryginał lub poświadczony odpis pełnomocnictwa.
4. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej 17 zł (w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa). |
PODSTAWA PRAWNA |
ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (jednolity tekst: Dz.U. 2017 r. poz. 2134 ze zm.), wprowadzony ustawą z dnia 11 maja 2017 r. o zmianie ustawy o ochronie przyrody (Dz.U. 2017 poz. 1074) i obowiązujący od dnia 17 czerwca 2017 r.. |
INNE INFORMACJE |
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 4620
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach ul. B. Chrobrego 6 64-500 Szamotuły Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP |
WYMAGANE DOKUMENTY |
Wniosek powinien zawierać: 1. Mapę zasadniczą w skali 1: 1000 lub 1: 500 z zaznaczonymi granicami pasa drogowego i podanymi wymiarami planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego.
2. W przypadku nowych reklam należy dołączyć zezwolenie na lokalizacje reklamy w pasie drogowym.
3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – oryginał lub poświadczony odpis pełnomocnictwa.
4. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej 17 zł (w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa). |
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej, w terminie do 30 dniod daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów. |
PODSTAWA PRAWNA |
|
TRYB ODWOŁAWCZY |
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Dróg Powiatowych w Szamotułach. |
OPŁATY |
Pobiera się opłatę skarbową zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj. Dz.U. 2016, poz. 1827, ze zm.) za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (prokury) lub jego odpis – 17 zł (opłata nie dotyczy pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
|
INNE INFORMACJE |
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 6379
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach ul. B. Chrobrego 6 64-500 Szamotuły Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP |
WYMAGANE DOKUMENTY |
Wniosek powinien zawierać: 1. Dwie mapy zasadnicze w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji zjazdu.
2. Decyzję o warunkach zabudowy lub wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego.
3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – oryginał lub poświadczony odpis pełnomocnictwa.
4. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej (w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa). |
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej, w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów. |
PODSTAWA PRAWNA |
|
TRYB ODWOŁAWCZY |
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Dróg Powiatowych w Szamotułach. |
OPŁATY |
Za wydanie decyzji zezwalającej na lokalizację/przebudowę zjazdu pobiera się opłatę skarbową zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj. Dz.U. 2016, poz. 1827, ze zm.). Opłata wynosi:
Opłatę należy uiścić na konto Urzędu Miasta/Gminy |
INNE INFORMACJE |
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 5919
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach ul. B. Chrobrego 6 64-500 Szamotuły Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP |
WYMAGANE DOKUMENTY |
Wniosek powinien zawierać: 1.Plan orientacyjny w skali 1:10 000 lub 1: 25 000 z zaznaczeniem zajmowanego pasa drogowego, jeżeli nie jest wymagany projekt organizacji ruchu. 2. Mapę zasadniczą w skali 1: 1000 lub 1: 500 z zaznaczonymi granicami pasa drogowego i podanymi wymiarami planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego. 3. Szczegółowy harmonogram robót w przypadku etapowego prowadzenia robót. 4. Zatwierdzony projekt organizacji ruchu. 5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – oryginał lub poświadczony odpis pełnomocnictwa. 6. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej 17 zł (w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa). |
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej, w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów. |
PODSTAWA PRAWNA |
|
TRYB ODWOŁAWCZY |
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Dróg Powiatowych w Szamotułach. |
OPŁATY |
Za zajęcie pasa drogowego pobierane są opłaty, zgodnie z uchwałą Rady Powiatu w Szamotułach z dnia 2004-04-29 nr XVI/71/04. Opłaty te są naliczane w decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego.
|
INNE INFORMACJE |
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |
Strona 2 z 2