MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach ul. B. Chrobrego 6 64-500 Szamotuły Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP |
WYMAGANE DOKUMENTY |
Wniosek powinien zawierać: 1. Dwie mapy zasadnicze w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji zjazdu.
2. Decyzję o warunkach zabudowy lub wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego.
3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – oryginał lub poświadczony odpis pełnomocnictwa.
4. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej (w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa). |
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej, w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów. |
PODSTAWA PRAWNA |
|
TRYB ODWOŁAWCZY |
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Dróg Powiatowych w Szamotułach. |
OPŁATY |
Za wydanie decyzji zezwalającej na lokalizację/przebudowę zjazdu pobiera się opłatę skarbową zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj. Dz.U. 2016, poz. 1827, ze zm.). Opłata wynosi:
Opłatę należy uiścić na konto Urzędu Miasta/Gminy |
INNE INFORMACJE |
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |
Budowa/przebudowa zjazdu
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 6379