MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach ul. B. Chrobrego 6 64-500 Szamotuły Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP |
WYMAGANE DOKUMENTY |
Wniosek powinien zawierać: 1. Mapę poglądową z zaznaczonymi drzewami do wycinki.
2. Zdjęcia drzew dotyczących wniosku.
3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – oryginał lub poświadczony odpis pełnomocnictwa.
4. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej 17 zł (w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa). |
PODSTAWA PRAWNA |
ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (jednolity tekst: Dz.U. 2017 r. poz. 2134 ze zm.), wprowadzony ustawą z dnia 11 maja 2017 r. o zmianie ustawy o ochronie przyrody (Dz.U. 2017 poz. 1074) i obowiązujący od dnia 17 czerwca 2017 r.. |
INNE INFORMACJE |
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |
Usunięcie drzew
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 5080