MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach, ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
|
WYMAGANE DOKUMENTY |
Wniosek powinien zawierać:
Na mapie należy podać wszystkie wymiary projektowanych urządzeń (studni, szaf itp.).
W przypadku występowania w sprawie jako Pełnomocnik Inwestora: Oryginał lub poświadczony notarialnie
|
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Rozpatrzenie i załatwienie wniosku następuje w terminie do 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni. |
PODSTAWA PRAWNA |
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. 2017 poz. 2222). |
TRYB ODWOŁAWCZY |
Wnioskodawcy (Inwestorowi i/lub Pełnomocnikowi) przysługuje odwołanie od decyzji Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Zarządu Dróg Powiatowych w Szamotułach w terminie 14 dni od doręczenia decyzji Wnioskodawcy. |
OPŁATY |
Opłatę za pełnomocnictwo należy uiścić na konto Urzędu Miasta/Gminy na terenie, której będę odbywać się prace. |
INNE INFORMACJE |
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |