MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach, ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
WYMAGANE DOKUMENTY |
Do wniosku można załączyć: - zdjęcia szkody, - notę policyjną z miejsca zdarzenia, |
sTERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY |
1. W przypadku uszkodzenia pojazdu na drodze powiatowej, poszkodowany zgłasza fakt zaistnienia szkody do ZDP w Szamotułach na w/w dane teleadresowe. 2. ZDP w Szamotułach przekazuje dokumenty do ubezpieczyciela. 3. Ubezpieczyciel kontaktuje się z wnioskodawcą w celu umówienia, dogodnego dla wnioskodawcy terminu i miejsca przeprowadzenia oględzin uszkodzonego pojazdu. |
PODSTAWA PRAWNA |
|
TRYB ODWOŁAWCZY |
Od decyzji ubezpieczyciela można wystąpić o ponowne rozpatrzenie spraw. |
OPŁATY |
Nie dotyczy |
INNE INFORMACJE |
Zależnie od charakteru sprawy, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |
WNIOSEK |
Należy wystosować pismo opisujące zdarzenie oraz powstałą szkodę. |